piątek, 3 czerwca 2011

Podsumowanie Dnia 3.06.2011


Parę dni mnie "nie było". Myślicie że się leniłem? A nieprawda! Na blogu zaszły zmiany kosmetyczny z nutką natury technicznej. Do tego mamy dwóch nowych redaktorów, którzy zaczną niedługo ścierać sobie palce pisząc i ździerać gardła na robieniu podkładów pod swoje filmiki. Innymi słowy, połamania nóg!



Ostatnimi dniami świat żyje E3, czy to nie piękne że mamy zasyp różnego rodzaju filmików z tej okazji? A więc zapraszam do oglądania...

Świetny Gameplay z gry Rage która wychodzi we wrześniu na PC, xboxa i PS3.

Krwawy trailer Prototype 2, mniam!

Uncharted 3 - tryb co-op w Syrii.

Uncharted 3 - multiplayer, nowy tryb Hunters.

Kolejna część z serii XCOM.

Trailer drugiej części Prey'a.

Serious Sam wraca skopać tyłki obcym! A tak nawiasem, całkiem podobne do Duke Nukem Forever.


To chyba by było na tyle z tych filmików, mam nadzieję że nie zabrałem wam całego życia. Zastanawiacie się co robi logo CD-Projekt Summer Days na wstępie? Ano wczoraj odbyła się "konferencja" CD-Projektu z której relacja pojawi się jutro na blogu. Kto wie w jakiej formie, czy w video, czy tekstowo.

Jest dość późno, więc więcej nie będę pisał, gdyż jestem zmęczony. To miał być raczej taki znak, że jeszcze żyję.

A no tak... Wiedźmin 2, niedługo jakiś materiał, obiecuję ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz