poniedziałek, 30 maja 2011

Podsumowanie Dnia 30.05.2011

Po krótkiej przerwie w dostawie internetu wracam ;]

Wiedźmin 2 kupiony, właśnie jestem w pierwszym akcie. Spodziewajcie się filmiku z tej gry, a w tym czasie obejrzyjcie efekt braku internetu przez parę dni:






Dzisiaj będzie troszkę mniej poważnie, bo nie ma żadnych news'ów ode mnie. Więc...



Słyszeliście pewnie że Obama dostał od Tuska Wiedźmina 2? Ten obrazek do tego nawiązuje (jeśli tego jeszcze nie zauważyliście). Czemu nasz premier mógł pomyśleć że Obama lubi grać?





Ostatnimi czasy żyję tylko Wiedźminem 2, więc pochwalę się że odkryłem! Odkryłem małego Easter Egg'a! W Flotsam jest mistrz walk, nazywa się on Naizdup, czyli od tyłu... Pudzian. Jestem fantastyczny. BTW pierwszy raz chyba widziałem gdziekolwiek twardego elfa, a nie jakiegoś poetę, albo pseudo wojaka. Iorwen (tak chyba się pisze) rządzi.



Zapraszam was na tę stronę, czyli GYYGLE. Idea jest prosta, pojawiają się tam ciekawe hasła w znanej wyszukiwarce Google, przykład? 


Więc zapraszam, szlachetna inicjatywa. ;]

Dzisiaj pisałem na szybko, ale myślę że jest ciekawie. Oj tak!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz